Loading dogodki

OPREMA TEKMOVALCEV

Tekmovalca sta oblečena v gasilsko zaščitno obleko, gasilske škornje, gasilsko čelado in gasilske rokavice (požarne ali tehnične). Dihalc ni nuja. Če ga bota pa mela, vaju pa na koncu proge čakata dva rosna! ;)

START

Tekmovalca štartata istočasno, z zato označenga mesta.

Tm kr na štartu ju čaka utež, jo pobereta (kr vsak svojo, nč ne bomo tu golfali) pa neseta s seb do naslednje ovire.

1. PREHOD AVTA

Prva ovira tekmovalcema na poti do večne slave in časti je avto. Tu je njuna naloga, da se skoz gepek splazita čez avto, mim zadnje klopi pa sprednjih zicou, pa vn pr tadesnih sprednih vratih (sovoznik). Pr seb morta skoz met tut uno utež od prej.

IZHOD V SILI

Takoj za avtom ju čaka izhod v sili. Utež sta po strokovni oceni poznavalcev tega ekstremnega športa nesla že zadost dauč, da jo lahk na označenmu mestu tut pustita, če se jima zdi. Če se tk odločita, se tekmovalcema nau štelo nobenga pribitka al pa kej.

Če sta pa polna samga sebe pa ziher, da sta sposobna progo pregurat ko taprava asa, pa lahk neseta utež tut s sabo čez celo progo – sam NUJNO OBA! Ne more se en zmrdat pol, da neb. Če jima rata pa se utež na konc vseen nekak znajde na cilju, se tekmovalcema na konc pr cajtu odbije 5 SEKUND.

Sam AHTEJ!

Če si slučajn kdo od njiju premisli al pa se spozabi pa utež pusti nek na sred proge, celo zapušeno pa od vseh pozabljeno, bo zato kaznovan! Organizatorji take diskriminacije ne bomo trpeli. Če vama to ugrata, vama častimo po 5 sekund pribitka za vsako utež.

2. NASILNI VSTOP SKOZI VRATA

Ko tekmovalcema grata premagat prvo oviro, ju čaka že naslednja. Valda, sej nismo amaterji. Tadruga je sestavljena iz dveh nasilnih vstopov (Kaiser klada pa vrata). Na točki mata prštiman pester izbor orodja, s kermu si lahk pomagata tto nalogo rešit. Izbereta si lahk glih kergakol hočta.

Tu se morta zmenit, kdo bo ka delu. Prou posebn izziv za enga, bo tta Kaiser klada, k jo vsi poznamo iz FCC tekmovanj. Edn od tekmovalcev mora z orodjem, k si ga je prej zbral, potisnt klado za točno določeno dolžino, označeno na kladi. Za to rabi izredno mirno roko pa sokolje natančno oko. Če mu rata klado porint do une označene točke, je naloga narjena.

AHTEJ!

Če mu ne rata klade porint do une označene točke, se pravi, da je premal al pa preveč, se tekmovalcema na konc prbije 5 sekund na končn cajt.

Med tem, ko tekmovalc potiska klado, mora NUJNO ahtat, da mu izbrano orodje ne pade pa udari po drsni plošči. Če se mu to nardi, častimo 5 sekund prbitka na končn cajt.

Tacajt, ko se taprvi tekmovalec matra s klado, se mora drugi posvetit nasilnemu vstopu skoz vrata. Spet, z orodjem, k si ga sam zbere z unga kupa omenjenga prej, mora narest nasiln vstop skoz vrata.

Ko oba nardita svoj del na tti točki, morta svojo pot nadaljevat SKOZ VRATA. Če kdorkoli od njiju skrene s poti pa se vratom izogne (al levo al pa desno), se tekmovalcema šteje za vsakega bisera (tekmovalca) +5 sekund na končn cajt.

3. HITER IZNOS PONESREČENCA

Siva pot ju pol vodi naprej do naslednje ovire, kjer bota ugotovila a sta iz pravga testa za Supermana al pa Supergirl. Nesrečnemu Poldetu morta pomagat iz avta. Pjeb se je v prometni tk poškodoval, da bota rabla kr mal več volje pa moči, kkr sam bogat besedni zaklad, da ga prepričata, da gre vn. Njuna naloga tu je, da ga s hitrim iznosom potegneta iz avta pa predata naprej v oskrbo reševalcem. Prnest ga morta na zato označeno mesto pa pazit, da mu je čim bl udobno. Ni treba dej, da je lih za hotel s petih zvezdicam, ni pa fajn, da je Polde lih čez cel parkplac razmetan.

AHTEJ!

Če tekmovalca Poldeta odložita k en žakel krampirja pa ne poskrbita, da je fiksno na nosilih, se jima šteje dodatnih 5 sekund na končni cajt.

Če jima pa Polde med hitrim iznosom slučajn pade, pol sta nardila pa usodno napako. Pa ne tako, za v serijo Usodno vino, ampak tako, da jima prbijemo gor 20 sekund na cajt.

4. TAKTIČNO ZABAVNA IGRA

Ko sta tekmovalca Poldeta predala naprej reševalcem, da se uni naprej z njim ubadajo, se lahk posvetita naslednji oviri. Kr mal naprej od prometne, ju bo čakala Taktičo zabavna igra. Oba tekmovalca mata tu na voljo vsak po eno razpiralo. Njuna naloga je, da čim hitrej, z razpiralom, spravita telesa različnih oblik skoz taprave lukne. Če trofita tapravo lukno sta kr taprava đeka (ups, piši kao što govoriš). Vsak od njiju mora čez steno, skoz lukne spravit 3 telesa.

OLAJŠEVALNE OKOLIŠČINE

Če se jima zdi, da je tta naloga za njiju prezahtevna, al pa če sta mal preračunljiva pa veta, da sta drgč zadost hitra, lahk na steni zbereta tut večje lukne. Naloga jima bo tk sicer lažja za narest, sam se jima za vsako tako odločitev šteje dodatne 2 sekundi, torej po dve sekundi za vsako neustrezno lukno. Tega svoji najbrš lih neb mogu rečt brez posledic, ane? 😉

5. PRAZNE GUME

Ko uspešno al pa mal manj uspešno zaključita s taktično zabavno igro, ju kot čist tazadna ovira čaka še avto s spušenim gumam. Tekmovalca morta avto na roke porint čez celo dolžino. Kk se postavita, kako taktiko užgeta, je čist njuna prosta izbira. Avto morta sam porint čez ciljno črto. Če bo avto metr čez črto, obljubimo, da bota nagrajena s stoječimi ovacijami. Tekmovalca morta avto tud zavarovat prot premiku naprej IN nazaj. Da jima ne more avto nikamor uit. Ne se hecat, vsi smo gledli film Avtomobilčki. Tk veš, ka se lahk nardi. Spet je čist prosto po prešernu, kako taktiko bota ubrala.

AHTEJ!

Če avto slučajn ni čist čez ciljno črto, bota kaznovana s pribitkom 5 sekund na končn cajt.

Tut če avta ne zavarujeta proti premiku al pa to ni ustrezno, se jima spet šteje +5 sekund h končnimu cajtu.

 

ŠTOPRCA SE USTAVI ŠE LE TEČ, KO STA OBA TEKMOVALCA NA SVOJMU MESTU NA KONC PROGE.

 

PRIJATLSKI NASVET: Če sta tekmovalca res taprava kolega, tk ko se reče, pol si lahk prek proge tut med seb pomagata mal z nasveti. Tk, da jima bo čim laži it čez progo pa s čim manj težavam. *khm* potiskanje klade do točke *khm*

INFO:
Eva Sedovšek: +386 40 577 002, evch@instructor112.si
Blanka Kroflič: +43 664 25 68984, info@heavyrescue.si

______________

 

HRS DIRKA

KATEGORIJA?

Share This Story, Choose Your Platform!

Go to Top